jueves, 16 de enero de 2014

Scrap&Art2: Mini album con Mumkaa

Como ya sabéis, el pasado mes de Octubre estuve en el Scrap&Art2 que organizo Kits de Somni donde aprendí técnicas nuevas y que me encantaron!! Sobretodo trabajar con gesso... Aix, he descubierto que disfruto muchísimo ensuciándome las manos mientras trabajo!!!

Este es el segundo trabajo que os enseño de los cinco que hicimos. Y también fue con Mumkaa (http://mumkaa.blogspot.com.es/)!! Con este taller disfrute como una niña!! Cortando papeles, manchando con gesso, tintas, sellos, poniendo washi...
La estructura está hecha con 7 sobres blancos enganchados con celo carrocero "celo de pintor".  Fue divertidísimo! Un mini totalmente freestyle y muy colorido!! 

Las fotos son de la playa de Elafonissi (Creta), por ahora... mi lugar preferido en el mundo!   : )















Espero que os haya gustado tanto como me gusta a mi! 

Aquí os dejo el enlace del primer trabajo que enseñé del Scrap&Art2:  http://veronicavila.blogspot.com.es/2013/11/scrap-crazy-layers.html

Besos!

4 comentarios:

  1. Hola Verònica!!
    A través del teu comentari al meu blog que acabo de llegir, acabo de descobrir el teu. M'encanta aquest mini que vas fer. Es nota que l'has dedicat a un lloc on t'hi sents molt a gust.
    Per al teu viatge a Mèxic et recomano sobretot retoladors de colors, washi, i intentar escriure una mica cada dia al teu journal si el vols fer del mateix tipus que vaig fer jo. Anava escrivint i llavors mirava les fotos del dia i decidia més o menys quines hi volia posar i hi deixava l'espai. Ho anotava amb llapis per recordar-ho quan fos a casa. El que passa amb aquestes llibretes és que, com que són petites, les fotos normalment no poden ser de 10x15 ni de 9x11 i llavors et veus obligada a imprimir-les a casa. Per tant, no pots donar per acabat el projecte mentre dura el viatge.
    Ah! i recollir tot el que trobis: bitllets de tranvia, de bus, etiquetes de coses que et puguis comprar, targetes de restaurants que visitis o la foto del rètol del lloc... després van de perles per anar-ho muntant tot de forma més autèntica. Hi estic gaudint molt!
    Una cosa més... som de ben a prop. Jo visc a Cassà de la Selva! i... em suscric al teu blog per seguir-te. Un petonarro!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies per les recomanacions de material pel viatge... ja tinc ganes que arribi el dia!! El tema de deixar un quadre i posar una breu descripció de la foto que voldré posar ja ho tenia en ment... perquè segur que fins que no arribi a Girona no podré imprimir-les.
      Si que som de ben a prop, a veure si algun dia ens coneixem!
      Un petó!!!
      Ah, i merci per subscriure't al meu blog!! :)

      Eliminar
  2. Molt bé Vero!! Si és que són un plaer les SODApower!! Muaks!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si que són un plaer!! SODApower! jajaja Un petó Tonyi!

      Eliminar